Veelgestelde vragen

Kan ik ook meer dan 10 tickets per avond bestellen?
Om misbruik te voorkomen is het niet mogelijk om meer dan 10 tickets per voorstelling te bestellen. Wilt u meer dan 10 tickets bestellen kan dat wel als u meerdere bestellingen plaatst. Er zijn geen vaste plaatsen toegekend. U kunt dus ook naast elkaar zitten als u meerdere bestellingen plaatst.

 

Zijn er vaste plaatsen?
Nee, er zijn geen vaste plaatsen. U hoeft dus niet alle tickets tegelijkertijd te bestellen. Wees ook op tijd op de dag van de voorstelling, dan kunt u op de plek gaan zitten waar u wilt. Er worden niet meer tickets verkocht dan beschikbare stoelen.

 

Tot wanneer kan ik tickets bestellen voor een voorstelling?
De voorverkoop stopt 3 uur voor de aanvang van de voorstelling. Begint de voorstelling om 20:00, dan kunt u dus tot 17:00 tickets bestellen indien voorradig

 

Moet ik direct betalen?
Als u tickets online wilt kopen moet u direct betalen. Bij telefonische reservaties liggen de tickets bij de kassa waar u ze kan betalen

 

Wanneer krijg ik mijn e-tickets?
Als alles goed gegaan is in het betaalproces, kunt u direct uw tickets downloaden. U ontvangt altijd een kopie in uw mailbox. Het kan echter voorkomen dat we niet direct de bevestiging van betaling ontvangen van uw bank. We kunnen u dan nog geen e-tickets aanbieden. Zodra we de bevestiging van de bank hebben ontvangen, krijgt u een e-mail met uw e-tickets. Dit is meestal binnen een paar uur.

 

Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet heeft kunnen betalen. Dit kan veel redenen hebben. Controleer voor de zekerheid of er niets is afgeschreven en start het bestelproces opnieuw. Als er wel geld is afschreven wordt dit automatisch gedetecteerd en ontvangt u alsnog uw e-tickets. Heeft u 24 uur na uw bestelling nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@popcornproducties.be

 

Ik heb betaald maar heb niets ontvangen, wat nu?
Controleer of het bedrag van uw rekening is afgeschreven. Heeft u uw bestelling net pas gedaan, dan kan het enkele uren duren voordat u uw e-tickets ontvangt. Heeft u 24 uur na uw bestelling nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@popcornproducties.be

 

Wat gebeurt er als de voorstelling wordt geannuleerd?
Als wij besluiten één of meerdere voorstellingen te annuleren dan krijgt u altijd het volledige bedrag terugbetaald. Wij hopen natuurlijk dat u alsnog een nieuw ticket koopt als de voorstelling op een later moment weer door kan gaan.